top of page

Klachtenregelement

Wij willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan er soms iets misgaan. Heeft u een vervelende ervaring met ons? Dat kan voor u een rede zijn om een klacht in te dienen. Uw klacht is voor ons een belangrijk signaal; het biedt ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren.

​

Hoe dient u een klacht in:

 

In eerste instantie  dient u uw uw klacht te bespreken met uw dossierbehandelaar om samen tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet mogelijk blijkt te zijn kunt u uw klacht per post of per email kenbaar maken bij ons:

​

Maatschap Amadi
T.a.v.: Klachtencoördinatie
Postbus 99

2260 AB Leidschendam

of

klachten@amadi.nl


Vermeld in uw brief of email uw naam, adres en telefoonnummer en een korte beschrijving van uw klacht. Een klacht kan alleen ingediend worden door de cliënt.

​

Een klacht zal niet in behandeling genomen worden als:

  1. de klacht anoniem is

  2. u zich met uw klacht al gewend heeft tot de kantonrechter

  3. de gebeurtenis waarover uw klacht gaat, meer dan 6 maanden geleden heeft plaatsgevonden.

​

Afhandeling van uw klacht:

 

Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen. Wanneer wij vragen hebben over uw klacht, zullen wij hierover contact met u opnemen. Daarnaast zullen wij u op de hoogte houden over de verdere afhandeling. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 6 weken afgehandeld worden. 

​

Uw klacht zal tevens gearchiveerd worden.

​

ls een klacht in uw opvatting niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kunt u zich in het geval van bewind, mentorschap of curatele, wenden tot de toezichthoudende kantonrechter.

bottom of page