
Klachtenregelement
Wij willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan er soms iets misgaan. Heeft u een vervelende ervaring met ons? Dat kan voor u een rede zijn om een klacht in te dienen. Uw klacht is voor ons een belangrijk signaal; het biedt ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren.
​
Hoe dient u een klacht in:
In eerste instantie dient u uw uw klacht te bespreken met uw dossierbehandelaar om samen tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet mogelijk blijkt te zijn kunt u uw klacht per post of per email kenbaar maken bij ons:
​
Maatschap Amadi
T.a.v.: Klachtencoördinatie
Postbus 99
2260 AB Leidschendam
of
klachten@amadi.nl
Vermeld in uw brief of email uw naam, adres en telefoonnummer en een korte beschrijving van uw klacht. Een klacht kan alleen ingediend worden door de cliënt.
​
Een klacht zal niet in behandeling genomen worden als:
-
de klacht anoniem is
-
u zich met uw klacht al gewend heeft tot de kantonrechter
-
de gebeurtenis waarover uw klacht gaat, meer dan 6 maanden geleden heeft plaatsgevonden.
​
Afhandeling van uw klacht:
Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen. Wanneer wij vragen hebben over uw klacht, zullen wij hierover contact met u opnemen. Daarnaast zullen wij u op de hoogte houden over de verdere afhandeling. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 6 weken afgehandeld worden.
​
Uw klacht zal tevens gearchiveerd worden.
​
ls een klacht in uw opvatting niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kunt u zich in het geval van bewind, mentorschap of curatele, wenden tot de toezichthoudende kantonrechter.